Regulamin
Regulamin sklepu internetowego Szopa Szopa Bazar określa m.in. zasady zawierania umów sprzedaży towarów w sklepie, informacje o sprzedawcy, sklepie, przetwarzaniu danych osobowych oraz o prawach Konsumenta.
§ 1 Definicje
Ilekroć w regulaminie jest mowa o:
Regulaminie - należy przez to rozumieć niniejszy regulamin;
Sklepie - należy przez to rozumieć sklep internetowy Szopa Szopa Bazar prowadzony przez sprzedawcę pod adresem szopaszopa.com.pl;
Sprzedawcy - należy przez to rozumieć przedsiębiorcę prowadzącego działalność pod nazwą Celyna Marcelina Lesiewicz wpisaną do CEiDG pod nr Regon 387583148, NIP 7792520841
Kupującym/Kliencie/Konsumencie - należy przez to rozumieć każdy podmiot zawierający na odległość umowę kupna ze sprzedawcą;
Umowie kupna na odległość - należy przez to rozumieć umowę kupna zawieraną za pośrednictwem sklepu;
Towarze - należy przez to rozumieć przedmiot który kupujący może kupić w sklepie;
Cenie - należy przez to rozumieć ceny brutto podane na stronach sklepu w złotych polskich (sprzedawva ze wzgldu na zwolnienie z vat wystawia faktury z zerową stawką vat);
Koncie - należy przez to rozumieć nieodpłatnie oferowaną przez sklep usługę dla klienta w sklepie. Konto zawiera podane przez klienta dane oraz informacje o historii zamówień klienta. Konto może zostać usunięte przez klienta oraz sprzedawcę;
Zamówieniu - należy przez to rozumieć...
§ 2 Kontakt
Adres sprzedawcy: ul. Winklera 4/4, 60-246 Poznań
Adres do zwrotów: ul. Winklera 4/4, 60-246 Poznań
adres email sprzedawcy: szopaszopabazar@gmail.com
Kupujący może porozumiewać się ze sprzedawcą używając powyższych adresów.
§ 3 Wymogi techniczne
Dla prawidłowego korzystania ze sklepu niezbędne są:
Urządzenie z dostępem do Internetu;
Przeglądarka internetowa z obsługą JavaScript i plików cookies;
Aktywne konto email.
§ 4 Zakupy w sklepie
Sprzedawca zwraca uwagę, że ceny przypisane towarom w sklepie są całkowitymi cenami za towar, na całkowitą wartość zamówienia składają się cena towaru i koszt dostawy towaru.
Składanie zamówień przez klienta na towary znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest w dwojaki sposób: po założeniu konta (zgodnie z postanowieniami § 6 regulaminu) albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację zamówienia bez zakładania konta.
Towar wybrany do kupienia należy dodać do koszyka w sklepie, podać dane niezbędne do doręczenia towaru (administratorem danych osobowych klienta będzie sprzedawca, który zastrzega możliwość przekazania danych podanych przez klienta przewoźnikowi wybranemu przez klienta, w zakresie niezbędnym do dostarczenia zamówienia), wybrać spośród dostępnych w sklepie sposób doręczenia zamówienia i sposób płatności za zamówienie.
Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania regulaminu przez kupującego i jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy kupującym a sprzedawcą.
Wyboru sposobu dokonania płatności dokonuje klient spośród wskazanych na stronach sklepu. Płatność za zamówienie należy dokonać w terminie do 12 godzin. Po upływie tego terminu zamówienie zostanie anulowane. Nie ma możliwości dokonywania płatności za pobraniem.
Operatorem płatności realizowanych przy pomocy kart płatniczych jest BlueMedia S.A.
Rodzaje obsługiwanych kart płatniczych: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic.
§ 5 Realizacja zamówienia
Sprzedawca rozpocznie realizację zamówienia niezwłocznie po jego opłaceniu. Zamówienie zostanie przekazane do wysyłki niezwłocznie, nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od zaksięgowania płatności za zamówienie.
Dostawy realizowane są na terenie Polski. Po wcześniejszym, indywidualnym uzgodnieniu ze sprzedawcą istnieje możliwość wysyłki za granicę.
Zamówienia wysyłane są w sposób wybrany przez kupującego spośród wymienionych na stronach sklepu.
§ 6 Konto w sklepie
Klient może założyć w sklepie konto poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego. Zakładanie i korzystanie z konta jest darmowe. Logowanie do konta następuje poprzez podanie loginu i hasła ustalonych przez klienta podczas rejestracji konta. Klient może w każdym czasie bezpłatnie i bez podania przyczyny usunąć konto.
....
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
Konsument, w terminie 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny, ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, z wyjątkiem sytuacji w której przedmiotem umowy jest sprzedaż rzeczy nieprefabrykowanej, wyprodukowanej według specyfikacji konsumenta lub służącej zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, a także gdy przedmiotem świadczenia jest produkt cyfrowy.
Konsument ponosi koszty zwrotu towaru.
Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
W przypadku odstąpienia od umowy:
-uważa się ją za niezawartą,
-sprzedawca po otrzymaniu towaru zwraca konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy konsumentowi, z wyjątkiem dodatkowych kosztów związanych z wybranym przez konsumenta sposobem dostarczenia innym niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę,
-sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument a w razie konieczności zwrot środków za transakcję dokonaną przez kartą płatniczą, dokonywany jest na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej użytej do opłacenia zamówienia.
§ 8 Gwarancja i rękojmia
Do srzedaży rzeczy w sklepie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego dotyczące rękojmi. W sklepie sprzedawne są rzeczy używane w związku z tym sprzedawca nie udziela na nie gwarancji. Na stronach sklepu opisany jest stan każdego produktu.
Reklamację należy zgłaszać pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym regulaminie adresy sprzedawcy jednocześnie wskazując zwięzły opis wady, okoliczności (wraz z datą) jej wystąpienia, dane klienta składającego reklamację a także żądanie klienta w związku z wadą towaru. Reklamowany towar należy odesłać na adres sprzedawcy wskazany w niniejszym regulaminie. Termin na rozpatrzenie reklamacji wynosi 14 dni roboczych od momentu dostarczenia przesyłki od klienta.
§ 9 Dane osobowe
Integralną część regulaminu stanowi Polityka prywatności udostępniona na stronach sklepu. Administratorem danych osobowych klientów gromadzonych za pośrednictwem stron internetowych sklepu jest sprzedawca. Dane gromadzone są w celach realizacji umowy sprzedaży a także, za zgodą klienta którego dotyczą, w innych celach marketingowych.
Administrator danych osobowych może przekazać dane dotyczące klienta wybranemu przez klienta przewoźnikowi w celu realizacji dostawy zamówienia ze sklepu a w przypadku dokonywania płatności za zamówienie wybranemu przez klienta operatorowi obsługującemu płatności za zamówienia.
Klient podaje dane osobowe dobrowolnie, w zakresie niezbędnym do zawarcia umowy. Klientowi przysługuje prawo do wglądu i poprawiania treści swoich danych osobowych.